maandag 1 januari 2018

Veranderingen

Wat kan er altijd veel veranderen in een jaar! 

Soms, zoals nu is het fijn om hierbij stil te staan. Normaal gaat het leven zo snel , ik heb bijna geen tijd om te bedenken wat ik wil. En nog belangrijker om de plannen die in mijn hoofd zitten , te verwezenlijken!

Neem nu onze Maxi, vorig jaar rond deze tijd liep ze nog buiten rond, ergens op een vakantiepark. 
Een paar maandjes oud, bang, steeds op zoek naar eten. Eind april waren wij een weekje op het park en trok zij onze aandacht, mager, hoogzwanger en erg lief. 



Dit jaar beheert zij de oliebollen en na de eerste stress toen het vuurwerk begon, is zij niet meer van die doos gekomen.

Ik ben benieuwd wat dit jaar gaat brengen. Of ik de plannen die in mijn hoofd zitten durf te verwezenlijken of ik een keer voor verandering durf te gaan. 

Iedereen een gelukkig en vooral gezond 2018 en proost op nieuwe plannen! 

16 opmerkingen:

  1. Wat heeft Max een fijn thuis gevonden. Gelukkig Nieuwjaar! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi verhaal over Max, die is 'met zijn gat in de boter (oliebollen) gevallen'!
    En ik wens je de moed om de dingen te doen die je stiekem heel erg wenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Max is een bofferd :)
    Voor 2018 wens ik jou en je familie een goede gezondheid en veel geluk en creativiteit.
    Durf te dromen en probeer je dromen waar te maken, niet ineens, maar elke keer een stap(je) :)
    Veel succes, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Max is met zijn gat in de oliebollen gevallen daar bij jullie! :-) Wat is er met de kittens gebeurd? Zijn die ook fijn terecht gekomen!
    En voor dit jaar : Hak knopen door, werk aan onvervulde dromen, doe zot en ga ervoor, doe dingen die er anders niet van komen! Kortom laat ons hopen op een topjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hadden 4 kittens, zo bijzonder om een keer mee te maken. Ik heb al 30 jaar katten maar ik had nog nooit een nestje gehad. 2 zijn naar een haakvriendin gegaan en hebben daar een heerlijk leven met z`n 2 tjes. Eentje is naar een lieve collega gegaan die nog 4 andere katten had en eentje is bij ons gebleven. Onze zoon heeft alles uit de kast getrokken dat hij ook eentje mocht houden. Dus nu hebben wij er 5 :-)

      Verwijderen
  5. een mooi plekje voor max Ik hoop dat je dromen uitkomen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, ik kwam even langs om te kijken en ik denk dat ik nog wel even blijf. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je veel succes bij het durven uitvoeren van je plannen. En Max? Dat is een schatje zo te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Max 😂, heeft het goed bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen