dinsdag 21 februari 2017

Boek weggeef actie!

Ja, we leven in het digitale tijdperk maar toch ben ik nog steeds erg gek op boeken, dus koop ik ze regelmatig.
Soms, heel soms... verrast mijn wederhelft mij. Hij was met ons zoontje winkelen en ze zagen daar een boek liggen. Over haken en bloemen dus zoonlief zegt, die is leuk voor mama zullen wij die meenemen? En zo kwamen ze helemaal trots met het boekje thuis maar.... deze had ik al!

Maar ze keken zo blij en trots dat ik het niet over mijn hart verkreeg om dat te zeggen. Ik heb helemaal blij verrast het boekje aangepakt en de andere achterin de kast gelegd. Vandaag kwam ik het weer tegen en ik dacht misschien kan ik er iemand anders blij mee maken.

Dus wil je het boekje hebben, stuur mij dan een mail(infoapestaartjekopjewolpuntnl) of een bericht en ik stuur het boekje naar je op. Mochten er meer mensen zijn dan ga ik loten.



En nee Oggy de kat krijg je er niet bij ;-)

23 opmerkingen:

  1. Ja ik snap je dillema, zou ik,ook gedaan hebben ;) zo'n lief gebaar!
    Net als jij ben ik dol op boeken euuuhh handwerkboeken, ook leuk voor in mijn binnenkort te openen atelier :-) Dus ik doe graag mee :) Ik zal je actie nog promoten zodat er meer bloggers mee kunnen doen met je give-away. Groetjes Anita
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben enorm blij dat je de moeite hebt genomen om ons te promoten. Heel erg bedankt! Lijkt mij zo leuk, een eigen atelier. Wij handwerken wel eens met een aantal dames bij mij thuis maar dat moet dan altijd in de woonkamer. Ik denk wel eens om op zolder een echte ruimte voor mezelf te maken maar dan moet ik eerst nodig aan het opruimen en weggooien!

      Verwijderen
  2. En zo gaat dat....Dank je wel Anita voor je promotie want ik ontdek nu weer een hele leuke blog en dan val ik ook nog eens met de neus in de boter van zo'n geweldige give away. Ik heb veel haakboeken *U* maar deze nog niet....Bloemen om te haken is altijd goed, leuk en fijn. Dus ik wil graag meedoen.
    Ik heb je inmiddels aan mijn bloglovin toegevoegd dus je volgende blogupdates hoef ik niet meer te missen!
    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ontzettend leuk en lief dat je de moeite hebt genomen! Ik heb nog "de deken" mee gehaakt. Erg leuk om te doen en sindsdien helemaal CAL verslaafd!

      Verwijderen
  3. Ja Via Anita ben ik ook hier terecht gekomen. ik ga je volgen altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook via Anita hier gekomen. Leuke blog heb je. Ik ga je volgen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, het boekje heb ik al. Ik zou het ook niet gezegd hebben denk ik.

      Verwijderen
    2. Wat lief, dank je wel. Ik vrees ook als ik het had gezegd dan had hij nooit meer iets voor mij meegenomen en ik hou juist zo van die onverwachte, lieve acties.

      Verwijderen
  5. Wat lief dat je man en zoon dat boekje voor je gekocht hebben. En groot gelijk had je, om niet te vertellen dat je het al had. Zou zo sneu zijn geweest!
    Ik ben altijd op zoek naar (voor mij) nieuwe blogs, en val nu gelijk in de boter door je leuke weggeef-actie. Mijn dochter en ik houden beiden van haken, dus dat boekje zou ons goed van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief dat je langs komt, erg gezellig! Zo leuk om samen te handwerken, mijn moeder handwerkt ook altijd en als ik er ben dan zijn wij altijd samen bezig. Helaas woont ze niet om de hoek dus zie ik haar veel te weinig

      Verwijderen
  6. (Die kat is wel leuk, we missen onze rooie nog steeds) Lijkt me een leuk boek, ik heb wel de breien en haken variant en was daar juist veel uit aan het haken, dus deze zou me goed van pas komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is heerlijk lief en erg ondeugend! Wij hebben pas onze hond moeten laten inslapen en dat is een vreselijk gemis. Ze veroveren toch een groot plekje in je hart

      Verwijderen
  7. Wat een gezellige kat. Houdt Oggy ook van wol en haken? Mijn poezen willen graag 'helpen' met mijn bolletjes.
    Jouw wederhelft is een echte lieverd, dat hij jouw verrast met een haakboek. Wel jammer dat je het boek al in de kast hebt staan. Aardig van je om nu iemand anders daaar blij mee te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tot nu toe bleef hij redelijk van mijn wol af maar vanochtend kwam ik beneden en bleek hij de draad van mijn breiwerk doorgebeten te hebben. Althans .... ik verdenk hem, de andere 2 jongens kijken er niet naar om en de hond zat vast. Hij moet dus met blote pootjes vanavond naar bed! LOL

      Verwijderen
  8. Wat lief van je 'mannen'! Ik ga je ook volgen hoor! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief van je mannen maar ook lief van jou. Dat je het niet vertelde en dat je het nu verloot. En lief van Anita om jouw blog te vernoemen. Zo kom ik hier terecht. Een prachtige CAL ben je aan het haken. Het boek heb ik al... de kat nog niet...? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahha de kat is een heerlijk, knuffelig en enorm ondeugend dondersteentje.We hebben hem nu een half jaar en hij heeft al meer gesloopt dan alle katten voor hem!

      Verwijderen
  10. En ook ik ben via Anita bij jou blog terecht gekomen, wat lief van haar dat ze ons noemt in haar blog (ik ben die ander die ze noemt ;-) en wat lief van jou dat je zomaar een boekje cadeau doet! Ik word echt blij van zoveel lieve en aardige mensen, de wereld wordt er mooier van! groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja enorm lief van Anita,ik ben er erg blij mee. Ik kom zo even bij je buurten

      Verwijderen
  11. Oggy is zo lief!
    Zag jouw blog op Bloglovin', ik zoek regelmatig nieuwe blogs om te volgen.
    Ik doe niet mee aan de winactie, omdat ik al te veel haakboekjes heb :-)
    Maar ik volg met plezier jouw blog. Ik ga nu eens rondkijken ;-)
    Fijne dag, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je even binnen kijkt, gezellig! Hoevel ik ontzettend veel patronen heb opgeslagen op de pc blijf ik ook haakboeken kopen :-)

      Verwijderen