donderdag 18 augustus 2016

Zomervakantie

Vakantie



In mei hebben we een heerlijke week met z`n drietjes (en de honden) in Denemarken gehad, nu zijn wij in de Eifel en hebben een heel andere vakantie. Anders maar zeker ook erg leuk.
. Deze vakantie staat vooral in het teken van plezier maken voor onze zoon, hij heeft hier vrienden gevonden en duikt zo nu en dan rond etenstijd weer op. Een enkele keer is er zelfs de mogelijkheid voor een uitstapje :-)






Wij hebben 2 honden waarvan 1 met een kleine gebruiksaanwijzing en hebben gekozen voor een honden bungalow op een vakantiepark. Ik moet zeggen dat wij echt mazzel hadden, we lager erg beschut met ons huisje, weinig langslopende mensen(en honden) en een hekje om ons tuintje. Voor mij een heerlijk plekje om te haken en eindelijk komt ook deel 10 af van mijn Mandala Madness





Onze lastpost geniet ook



Ik ben gek op souvenirs maar dan een tikje anders. Wij zagen tot onze verbazing nog regelmatig sigarettenautomaten hangen, ik geloof dat ze zo af en toe ook nog gebruikt worden maar deze viel mij op


Er zitten geen sigaretten in deze doosjes maar kleine kunstwerkjes, uiteraard kon ik het niet laten om een doosje te "trekken"'


Dit zat er in mijn doosje, zo schattig!

Natuurlijk was er ook wol, wol op poten en wol op een bol :-)







Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zijn helemaal opgeladen en vol nieuwe ideeën voor de toekomst. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten